Pomoc zdalna

  • PDF

Pomoc zdalna - Jak to działa? 

Korzystając ze specjalnego programu, nasz technik może uzyskać zdalny dostęp do Państwa komputera za pośrednictwem internetu i pracować w taki sam sposób, jakby był przy nim bezpośrednio obecny. Na obydwu urządzeniach wyświetlany jest dokładnie ten sam obraz, technik ma dostęp do Państwa folderów, może instalować aplikacje, kopiować pliki etc. Co ważne, opisane czynności mogą być wykonywane wyłącznie za Państwa wiedzą i zgodą, a działania serwisanta są widoczne na Państwa monitorze.

Przed rozpoczęciem połączenia każdorazowo kontaktujemy się z Klientem telefonicznie w celu uzgodnienia numeru ID oraz hasła jak też ustalenia czy dana usterka może zostać naprawiona zdalnie czy jednak niezbędny jest fizyczny dostęp do komputera – np. w celu wymiany części.


Poprawiony: poniedziałek, 20 października 2014 08:56